FANDOM

Аргайл (англ. Argyle) — персанаж Fallout 3, напарнік Херберта Дэшвуда. На момант гульні мёртвы.

Гісторыя Edit

Аргайл нарадзіўся задоўга да Вялікай Вайны і змог перажыць яе ў 2077 годзе. У 2241 годзе пазнаёміўся з Хербертам Дэшвудам, калі скраў яго сяброўку. Пасля гэтага выпадку яны сталі падарожнічаць разам. За час сваіх падарожжаў яны пабывалі ў многіх месцах Сталічнай Пусткі, такіх як Парадыз Фоллз, Мегатонна, Ракопаліс.

ГібельEdit

Херберт Дэшвуд наіўна распавёў міс Чэйз пра месцазнаходжанне мястэчка Ракопаліс. Насамрэч Чэйз была правадыром гандляроў рабамі і шукала выпадак, як даведацца пра гэтую інфармацыю. Калі таямніца была раскрытая, Аргайл вырваў сэрца падступнай гандлярке рабамі, тым самым выратаваў Дэшвуда ад смерці. Тым часам набліжаліся рабагандляры, і Херберт выратаваўся ўцёкамі, аднак Аргайл не паспеў пакінуць Ракопаліс і быў забіты рабагандлярамі.

РадыёпастаноўкаEdit

На момант 2277 года на радыё «Навіны Галактыкі» ў эфір рэгулярна выходзяць пастаноўкі пад назвай «Прыгоды Смельчака Херберта Дэшвуда і яго вернага сябра, гуля Аргайла». Пастаноўка распавядае пра прыгоды Аргайла і пра тое, як ён дапамагаў свайму сябру ў цяжкіх сітуацыях.

КвэстыEdit

Страчаны слуга. Херберт Дэшвуд папросіць Самотнага Падарожніка знайсці яго сябра Аргайла.

Also on FANDOM

Random Wiki