FANDOM

Джонас Палмер (Lang|en|Jonas Palmer) — персанаж Fallout 3, жыхар Прытулку 101. Джонас даводзіцца ўнукам Люсі Палмер і быў прызначаны Альфонсам Альмодоваром да ліпеня 2268 года асістэнтам Джэймса, лекара прытулку. Джонас заўсёды быў ідэалістам. Працуючы разам з Джэймсам ў клініцы і займаючыся аглядам і лячэннем пацыентаў, Джонас паступова з ім пасябраваў і паступова пранікаўся ідэямі свайго таварыша. Спачатку Джэймс трымаў у сакрэце ад памочніка свае таемныя эксперыменты па адраджэнні праекта «Чысціня», але з часам, да сярэдзіны 2274 года, употай ад большасці жыхароў прытулку, Джонас Палмер ўжо актыўна дапамагаў бацьку Падарожніка ў правядзенні гэтых работ.

У далейшым, збольшага страціўшы свой давер да Джэймсу, Альфонс хацеў пазбавіць Джэймса грамадства Джонас, а для апошняга знайсці іншую працу. Аднак з-за таго, што на працягу доўгага тэрміну прытулак мела патрэбу ў медыцынскай падтрымцы, Наглядчык так і не адважыўся перавесці Джонас на іншую пасаду.

Добразычлівы і шаноўны Джонас быў памочнікам бацькі Самотнага Падарожніка столькі, колькі памятае сам Падарожнік ў добрыя часы. Ён прыходзіўся Падарожніку іншым.

Падчас святкавання дзесяцігоддзя Адзінокага Падарожніка ў 2268 годзе Джонас выклікае бацькі імянінніка па интеркому і загадвае ім спукаться на ніжні ўзровень. сустрэне яго на рэактарнай узроўні Прытулку 101, дзе па прыбыцці Джэймса пройдзе ў суседні адсек. Джонас і Джэймс загадзя падрыхтавалі Падарожніку агульны падарунак — пнеўматычную стрэльбу, якое яны знайшлі ў прытулак і дапрацавалі яго. Пасля таго, як Джэймс і яго дзіця разбяруцца з радтараканом і мішэнямі ў працяжнік, Джонас зробіць іх фатаграфію.

Аж да 2277 года Джонас працягвае супрацоўнічаць з Джэймсам і працаваць у клініцы. Распавёўшы аб сваім будучым уцёках, Джэймс у ноч на 17 жніўня запісвае для Падарожніка паведамленне, якое аддае Джонас. Пазней, пасля здзяйснення ўцёкаў Джэймса ноччу Джонас ловіць служба бяспекі і прыводзіць яго да наглядчыку Альфонсу Альмодовару. Пасля допыту Джонас наглядчык даведаўся аб рыхтуецца уцёках з прытулку і ў парыве лютасьці, мяркуючы. што Джонас таксама хацеў збегчы, загадаў шэфа Хэннону употай забіць яго. Той, у сваю чаргу, загадаў гэта зрабіць Афіцэру Маку. Пасля збіцця дубінамі Маку і іншых ахоўнікаў Джонас памёр, а якая прыбыла на месца Амата, стаўшы сведкам таго, што здарылася, не змагла супакоіць і ўгаварыць бацькі адмяніць пабоі. Цела самога Джонас на момант уцёкаў Самотнага Падарожніка з прытулку 101 будзе знаходзіцца побач з офісам наглядчыка у атрыуме прытулку.