FANDOM

Мегатонна (англ. Megaton) — лакацыя Fallout 3, город у Сталічнай Пустэчы.

Апісанне Edit

Вялікі горад, цэнтрам якога з'яўляецца нездэтаванная атамная бомба, якая знаходзіцца ў лужыне радыеактыўнай вады на дне кратара. На яго схілах і выбудаваны хаты селішча. Па перыметры горад абнесены высокай сцяной, сабранай са старых ашалёвак самалётаў, і таму ўяўляе сабою адносна бяспечнае квітнеючае месца. Гонар Мегатоны — водаачышчальная станцыя, што забяспечвае горад прыдатнай для піцця але з невялікай дамешкам радыяцыі (а дактары заўсёды у пашане так як ёсць кліенты, якія перыядычна жадаюць вывесці радыяцыю). Горад адчыняны перад усімі мірнымі наведнікамі каўняра Мегатоны ахоўваюць снайпер Стакгольм і робат-абаронца Памагаты Велд. Каля горада рэгулярна з'яўляюцца караваншчыкі з таварамі.

Гісторыя Edit

Па словах Маньі Варгас, пры паданні самалёта ўтварыўся кратар, у якім ацалела атамная бомба. Утвораны кратар хаваў ад пясчаных бур тады першых асаднікаў, якія спадзяваліся патрапіць у Сховішча 101. Ужо тады сярод іх узнік культ глыбокай пашаны бомбе. Сярод першых асаднікаў быў дзед Маньі. Надалей, кратар зрабіўся стаянкай асаднікаў і бадзяг, якія вярталіся і прыносілі рэчы на памен. Да моманту народзінаў бацькі Маньі у кратары бурна вёўся гандаль: утварыўся вялікі рынак, які ахоўваўся ад налётчыкаў і супермутантаў. Бацька Маньі пабагацеў на гандлі і пераканаў асаднікаў у пабудове ахоўных сцен ад нападаў. Некаторыя з будаўнікоў хацелі пазбавіцца ад атамнай бомбы ў цэнтры кратара, але людзі Царквы Атама выказаліся супраць, а большасць не захацела яе чапаць. Разам з некалькімі гараджанамі і гандлярамі бацька Маньі ўладкоўвае экспедыцыю на адзін з найблізкіх аэрапортаў (Манья заве яго паветранай станцыяй) у пары міль ад стаянкі, дзе гараджане сталі здабываць матэрыялы для пабудовы сцен і перапраўляць іх да стаянкі ў кратары. Гэта працягвалася некалькіх месяцаў, пакуль матэрыялы з аэрапорта не скончыліся. Пабудаваныя ўмацаванні дазволілі пазбегнуць пясчаных бур і лепш абараняцца пры нападах налётчыкаў. Манья не ўдакладняе, калі даканцова ўзвяліся ўмацаванні, але можна сказаць, што за некалькі дзясяткаў гадоў да яе народзінаў у кратары ўжо стварылася гандлёвая грамада з аховай. У 2241 годзе падчас чарговых рэйдарскай атакі 14-годовы Колін Марыярці ўспадкаваў багацце, калі яго бацька быў забіты налётчыкамі. Першым крокам Коліна была пабудова плота вакол Мегатоны, якая была пазней завершана. З тых часоў насельнікі Мегатоны глядзелі на Коліна як на дабрадзея, нягледзячы на тое, што ён ужо запраўляў са свайго салуна наркотыкамі, алкаголем, дзяўчынамі і гульнямі.

У тым жа годзе, праз некаторы час, даследніцкая група з жыхароў Сховішча 101 у складзе Агнэс Тэйлар, Люіса, Макея і кіраўніка групы Эн Палмер прыходзіць з Спрынгвейла і ўпершыню выходзіць на кантакт з жыхарамі мястэчка. Наладжаныя скептычна пасля атак рэйдараў жыхары спачатку недаверліва глядзелі на групу, але потым ветлміва прынялі выхадцаў са Сховішча, прысвяціўшы іх у падрабязнасці жыцця і небяспекі Сталічнай Пустэчы. Пасля працяглага знаходжання 10 лютага група вырашае пакінуць горад і вярнуцца ў Сховішча 101, пакідаючы пры гэтым у горадзе Агнэс Тэйлар і Люіса для далейшага ажыццяўлення збору інфармацыі і наяўнасці ў Мегатоне ў ролі прадстаўнікоў жыхароў са Сховішча 101, чакаючы далейшай каманды вяртання ў Сховішча. Даследнікі заснялі здымак умацаванняў. Вядома, што надалей з горада ў Сховішча вярнулася Агнэс. У чарговы раз у 2260-х г.г. была здзейснена рэйдарская атака. Падаспелы да гэтага моманту Білі Крыў з выратаванай з іншага мястэчка Мэгі, куды ўжо рэйдары дабраліся, пачалі дапамагаць адбівацца мясцовым жыхарам ад атак. Яму далі хату асадніка, застрэленага падчас нападу.