FANDOM

Fallout 3 cover art
Fallout 3 (бел. Выпадзенне радыеактыўных ападкаў) — кампутарная ролевая гульня, распрацаваная кампаніяй Bethesda Softworks і выпушчаная ў 28 кастрычніка 2008 года.

Сюжэт Edit

У цэнтры сюжэта гульні знаходзяцца прыгоды выхадца са Сховішча 101 — Самотнага Падарожніка. Гульня пачынаецца з народзінаў галоўнага героя, пасля чаго можна выбраць яму імя, падлогу і выгляд. Кэтрын, маці нованароджанага, памірае падчас родаў. Потым, калі персанажу выконваецца 1 год, гулец абірае для яго асноўныя характарыстыкі. Наступная падзея — 10-ы дзень народзінаў. Падарожнік атрымвае свой Піп-бой 3000 і ўпершыню бярэ ў рукі зброя — пнеўматычная стрэльба. У 16 гадоў ён здае экзамен КАЗА, які вызначыць яго базавыя навыкі. Калі герою выконваецца 19 гадоў, яго бацька, Джэймс, здзяйсняюць уцёкі са Сховішча 101. Амата, пабудзіўшы Падарожніка, кажа яму, што пара бегчы, бо людзі яе бацькі могуць забіць галоўнага героя, ж яго лічаць датычным да ўцёкаў бацькі. Галоўны герой бяжыць са Сховішча ўслед за ім. Пасля таго, як герой пакідае Сховішча 101, яго асноўным заданнем робяцца пошукі бацькі. Прайшоўшы ў Рывет-Сіці, Падарожнік пазнае ад доктара Лі, што яго бацькі Кэтрын і Джэймс, быўшы навуковымі-энтузіястамі, працавалі над праектам «Чысціня», але пасля народзінаў дзіцяці і смерці жонкі Джэймс пакідае праект, пасяліўшыся са сваім атожылкам у Сховішча 101. Нават знаходзячыся ў Сховішча, бацька спрабаваў шляхам даследаванняў і аналізу знайсці спосабы адначаснай ачысткі мільёнаў кубаметраў вады. Зараз далейшая будучыня Вашынгтона і ўсёй Сталічнай Пустэчы залежыць ад Падарожніка.

Also on FANDOM

Random Wiki